طرح رتبه بندی معلمان، هفته آینده در دستور کار دولت

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد و پس از تصویب در زمان مقرر مطابق قانون اجرا خواهد شد.

طرح رتبه بندی معلمان، هفته آینده در دستور کار دولت

به گزارش مملکت آنلاین، یوسف نوری صبح امروز در سفر به استان کردستان و در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: این هفته یادآور خاطره شهید مرتضی مطهری و چهار هزار معلم شهید است که امروز در استان مجاهدت‌های خاموش کردستان در جمع فرهنگیان حضور پیدا کردیم.

نوری هدف از این سفر را عرض خدا قوت و عرض ادب محضر فرهنگیان عزیز استان به واسطه زحمات فراوانی که در دوران آموزش مجازی و کرونا داشتند، عنوان کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با از سر گیری آموزش حضوری در مدارس ان شاءالله امروز موضوعات و مشکلات استان درحوزه آموزش و پرورش بررسی و نیازها و کمبودها تاجایی که برای وزارت آموزش و پرورش امکان داشته باشد با همکاری استاندار و مسئولین استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی چاره اندیشی خواهدشد و این کمبودها را پوشش خواهیم داد. 

نوری در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان هم گفت: طرح رتبه بندی معلمان ده سال است که هنوز اجرایی نشده اما یک اتفاق خوب افتاد و مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای محترم نگهبان با هم همصدا شدند و اراده کردند که رتبه بندی معلمان انجام شود، لذا در انتهای سال ۱۴۰۰ تصویب شد. 

وی ادامه داد: آئین نامه پیشنهادی رتبه بندی معلمان نوشته شده و بررسی‌های اولیه آن در دستگاه های مربوطه انجام شده و از هفته آینده و روز دوشنبه در کمیسیون دولت مطرح و بلافاصله پس از تصویب، طبق قانون اجرا خواهد شد و از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برای همکاران فرهنگی رتبه بندی برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر