رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی وارد استان مازندران شد

رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم دقایقی پیش وارد استان مازندران شد.

رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی وارد استان مازندران شد

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه ساری شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

 بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و عمرانی و زیربنایی، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس سازمان محیط زیست همراهی می‌کنند.

می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده ظرفیت‌های گسترده استان مازندران را فعال کرد

رئیس جمهور در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم گفت: استان مازندران، استان تولیدکننده محصولات کشاورزی بوده و به عنوان قطب کشاورزی شناخته می‌شود و از ظرفیت‌ و نعمت دریا، جنگل، زمین حاصلخیز و نیروی انسانی کارآمد برخوردار است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: استان مازندران به رغم برخورداری از ظرفیت‌ها و امکانات گسترده و متنوع کشاورزی و معدنی از مشکلات و کمبودهای جدی برخوردار است که این مشکلات پیش از انجام این سفر در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در جریان این سفر قرار است برای رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر