استاندار آذربایجان‌شرقی: شرکت ملی مس متعهد به حمایت از باشگاه تراکتور شد

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر توافق کلی با شرکت ملی مس ایران برای حمایت از باشگاه تراکتور را تایید کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، عابدین خرّم گفت:  در جلسه روز گذشته که با حضور وزیر صمت، مدیرعامل شرکت ملی مس و تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شرکت ملی مس با انتقال مالکیت باشگاه تراکتور موافقت و متعهد به حمایتهای لازم شد.

وی افزود: تصمیم‌گیری در مورد برخی جزئیات مهم از جمله بدهی‌های باشگاه، مقررات فدراسیون فوتبال برای نقل و انتقال مالکیت باشگاه و غیره به بررسی‌های کارشناسی به جلسه صبح امروز موکول شده است و بهمین جهت همچنان در تهران حضور داریم تا پیگیری‌های لازم را ادامه دهیم.

خرّم اضافه کرد: با تداوم همدلی بوجود امده، تدبیر راهکار اساسی برای حل مشکلات باشگاه تراکتور و پشتیبانی‌های موردنیاز ورزش استان بزودی به سرانجام رسیده و نتایج مثبت خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر