برگزاری رزمایش پدافندی بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر

رزمایش نیروهای مسلح بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

به گزارش مملکت آنلاین، معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: در راستای آمادگی لازم برای افزایش توان پدافندی نیروهای مسلح، بامداد امروز دوشنبه رزمایشی بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

رزمایش یاد شده در جنوب استان بوشهر و خلیج فارس بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر