دورکاری در تهران لغو شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از لغو دور کاری در استان تهران از امروز (۲۷ مهرماه) خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به لغو دورکاری از امروز (۲۷ مهرماه) در استان تهران گفت: از امروز - سه شنبه - تمامی دستگاه‌ها دورکاری‌شان لغو و ساعت کاری از ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

وی افزود: بیش از ۸۵ درصد کارکنان دولت در استان تهران دوز اول و ۴۵ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

عباس پاشا تاکید کرد: برای صیانت از سرمایه انسانی و حفظ سلامت کارکنان در ادارات درخواست می شود مابقی کارکنان نیز به‌موقع و هرچه زودتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند. بی تردید رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار قرار داشته باشد و از هرگونه عادی انگاری پرهیز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر