مبادی ورودی به مازندران بسته شد

مازندران ورودی‌های خود را به روی مسافران بست.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ عبادی، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: همه ورودی‌های استان کماکان به روی خودرو‌های غیربومی بسته است و از سوی ماموران پلیس و دوربین‌ها کنترل می‌شود.

وی افزود: ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون ۷۶ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران اعمال قانون کردند و بیش از ۴۴ هزار دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت داده‌اند.

وی اضافه کرد: ۷۸۵ دستگاه هم در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان اعمال قانون و ۳۷۶ دستگاه خودرو برگشت داده  شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر