اعزام بالگردهای اطفا حریق به استان گلستان

بالگردهای اطفای حریق به استان گلستان اعزام شدند.

به گزارش مملکت آنلاین، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا ریس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع گفت: با اعلام و درخواست یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و مدیریت بحران استان گلستان، بلافاصله نخستین پایگاه اطفا حریق هوایی وارد عمل شد و ۲ بالگرد مجهز به سبد اطفای حریق با ظرفیت ۴ تن آب به محل اعزام شد.

وی افزود: سخت‌گذر بودن منطقه آتش سوزی همراه با وزش باد شدید و دمای ۴۲ درجه هوا خاموش کردن حریق را سخت و کُند کرده است.

گفتنی است، آتش سوزی در محدوده روستای "بش اویلی و صادق آباد" بخش لوه شهرستان گالیکش ساعت ۱۲ روز پنج شنبه آغاز شده است.

بخش لوه در ۶ کیلومتری پارک ملی گلستان و در فاصله ۲۷ کیلومتری مرکز شهرستان گالیکش قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر