مشروبات الکلی، ۱۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

مشروبات الکلی دست‌ساز ۱۹ نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در هفته گذشته ۱۹ نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مشروب الکلی دست‌ساز به بیمارستان مراجعه کردند.

وی افزود: این افراد با علایم سرگیجه، تهوع و تاری دید در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند.

نوروزیان گفت: از این تعداد یک نفر به دلیل شدت عوارض جان خود را از دست داد و اکنون ۲ مرد ۴۱ و ۴۳ ساله در آی‌سی‌یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: ۱۶ نفر نیز پس از اقدامات درمانی با حال مناسب از بیمارستان ترخیص شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر