کشف بیش از یک تن موادمخدر از ۵ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق، دستگیری ۵ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۰۹ کیلو مواد افیونی در شهرستان میرجاوه خبر داد.

کشف بیش از یک تن موادمخدر از ۵ قاچاقچی

به گزارش مملکت آنلاین، سردار احمد طاهری، در تشریح این خبر گفت: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "میرجاوه" با اشراف اطلاعاتی  خود از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی که با دپوی محموله مواد مخدر در یکی از مناطق آن شهرستان، قصد قاچاق آن به مرکز کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند، سرانجام محل دقیق دپوی محموله را در کوهستان های اطراف یکی از روستاهای شهرستان شناسایی وآنجا را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، شروع به تیر اندازی به سمت مأموران انتظامی کرده و درگیری مسلحانه آغاز شد.

طاهری بیان داشت : در نهایت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و مجبور به  فرار از محل شدند که خوشبختانه  با سرعت عمل مأموران و در اقدامی ضربتی هر ۵ قاچاقچی حین فرار به دام افتادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات و در پاک سازی محل علاوه بر توقیف ۲ وانت تویوتا، یک تن و ۱۰۹ کیلو  مواد افیونی شامل: ۸۸۹ کیلو تریاک و ۲۲۰کیلو گرم حشیش، به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۲۲ فشنگ جنگی کشف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر