بحران کرونا؛ بیمارستان بزرگ دزفول پُر شد

مدیر بیمارستان بزرگ دزفول گفت: بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد.

به گزارش مملکت آنلاین، عباس شیخی مدیر بیمارستان بزرگ دزفول با اشاره به وضعیت وخیم این بیمارستان از لحظ تعداد بیماران گفت: در حال حاضر تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان بزرگ دزفول فوق‌العاده افزایش یافته است و تمام بخش‌های این بیمارستان، درگیر کرونا هستند.

شیخی تصریح کرد: در این ۱۴ ماه، کادر درمان با تمام توان در حال ارائه خدمات به بیماران هستند و فرسوده شده‌اند و توان کاری آنچنانی برای آن‌ها باقی نمانده است بنابراین از بیماران می‌خواهیم هنگامی که وارد اورژانس می‌شوند سعه صدر داشته و مطمئن باشند کار بیماران به نحو احسن انجام خواهد شد.

وی افزود: با شیوع کرونای انگلیسی تعداد بیماران بدحال در اورژانس بسیار زیاد شده است و این بیماران خیلی زود بدحال می‌شوند و باید در بخش‌های ویژه بستری شوند که یا از بین می‌روند و یا آسیب جدی می‌بینند.

مدیر بیمارستان بزرگ دزفول بیان داشت: مجبور هستیم بیماران غیر کرونایی مانند مجروحان تصادفی را نیز در این بیمارستان پذیرش کنیم و بار مضاعفی بر دوش کادر درمان تحمیل می‌شود اما سعی می‌کنیم دیگر بیماران را به بیمارستان‌های دیگر ارجاع دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر