مرخصی پرستاران و کادر درمان خوزستان لغو شد

رئیس علوم پزشکی خوزستان با اشاره به کمبود پرستار در استان از لغو مرخصی‌های پرسنل بهداشتی درمانی خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس علوم پزشکی اهواز در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم.

وی افزود: همه مرخصی‌های پرسنل دانشگاه لغو شده است و پرسنل با تمام وجود، در حال ارائه خدمت هستند.

وی اضافه کرد: کمبودهای کوچک را با ایجاد ظرفیت رفع کرده‌ایم و امیدواریم در خصوص کمبود پرستار مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر