کشف ۲۴۶هزار عدد انواع موادمحترقه در کرج

با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی البرز از یک انبار در خیابان "چالوس" کرج ۲۴۶ هزار و ۱۷۵ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق کشف شد.

کشف ۲۴۶هزار عدد انواع موادمحترقه در کرج

به گزارش مملکت آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر خرید و فروش و نگهداری مواد محترقه توسط فردی در سطح شهر کرج شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فروشنده مواد محترقه را شناسایی و وی را در یکی از مناطق کرج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر دپو مواد محترقه قاچاق در یک انباری در خیابان چالوس به فروش مواد محترقه نیز در سطح گسترده اقرار کرد.

محمدیان خاطرنشان کرد: ماموران پس از اعزام به محل انبار ۲۴۶ هزار و ۱۷۵ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر و گمرکی، شامل  ۲۱۹ هزار و ۶۰۰ عدد ترقه کبریتی، ۲ هزار و ۱۶۰ عدد انواع ترقه، ۴۸۰۰ عدد فشفشه، بمبک ترقه‌ای ۹۰۰ عدد، آبشار ۹ هزار و ۴۰۰ عدد و لانچر هوایی ۳۱۵ عدد کشف کردند و انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

وی با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه مواد محترقه کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر