کشف و ضبط ۱۰۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه

فرمانده انتظامی مرکزی از کشف ۱۰۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس در شهرستان "ساوه" خبر داد.

 کشف و ضبط ۱۰۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه

به گزارش مملکت آنلاین، سردار حسن مفخمی شهرستانی در بیان جزئیات این خبر گفت:‌ با ادامه یافتن طرح‌های مبارزه با استفاده غیزمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی از نگهداری تعدادی از این دستگاه ها در محلی واقع در یک جاده روستایی در شهر "غرق آباد" مطلع شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس این محل شناسایی شد و با مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۱۰۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که در داخل تعدادی کانکس قفسه بندی شده،‌ در حال فعالیت بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد‌:‌ در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

مفخمی شهرستانی در ادامه به عملکرد پلیس در برخورد با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سال جاری اشاره داشت و گفت:‌ از ابتدای سال تاکنون در عملیات‌های متعدد پلیسی تعداد ۲۹۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۶۹ میلیارد ریال کشف شده و تعداد ۳۱ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر