کیش آماده میزبانی از اردوهای تیم ملی می‌شود

غلامحسین مظفری از تامین تجهیزات بدن سازی و به روز رسانی پیست تارتان مجموعه المپیک کیش برای تمرین اردوهای تیم ملی و بین المللی در این منطقه خبر داد.

کیش آماده میزبانی از اردوهای تیم ملی می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از مراکز ورزشی این منطقه بر اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده معرفی ظرفیت ها، امکانات و شرایط مطلوب آب و هوایی کیش برای برپایی اردوهای تدارکاتی و آمادگی تیم های ورزشی در این منطقه تاکید کرد.

مظفری با بیان این که زحمات مربیان و تلاش ورزشکاران مدال آور که به عنوان سرمایه های ملی این کشور محسوب می‌شوند، باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: با آماده سازی پیست تارتان مجموعه المپیک کیش، تیم های ملی برای برگزاری اروهای تمرینی به جزیره کیش سفر می کنند و این اقدام مهم و ارزشمند مانع از خروج ارز خواهد شد.

وی گفت: صدا و سیما و نشریات ورزشی می توانند با استفاده بهینه از فضاهای رسانه ای در جهت معرفی صحیح زیرساخت ها و امکانات ورزشی کیش، تیم های مختلف را برای برپایی اردوهای ملی و بین المللی در این منطقه آزاد ترغیب کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که مربی خارجی تیم تکواندو در سفر به جزیره کیش؛ امکانات ورزشی و آب و هوای مناسب این منطقه را کم نظیر عنوان کرده بود و علاقمند به معرفی این ظرفیت ها به روسای فدراسیون های دنیا بود افزود: امکانات و زیر ساخت ها ورزشی، تردد راحت و نبود ترافیک، هتل های مناسب و مجموعه های ورزشی این منطقه در شرایط ایده آلی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر