ورودی‌های تهران بسته می‌شود

رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد:با اعلام آماده‌باش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سه‌شنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودی‌های تهران از روز جمعه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد: با اعلام آماده‌باش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سه‌شنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودی‌های تهران از روز جمعه خبر داد.

وی گفت: با پیش‌بینی حضور ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفری، هیچ خودرویی از شهرستان‌ها اجازه ورود به پایتخت را نخواهد داشت و زائران فقط با مترو وارد شهر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر