دشمن دوباره به میناب حمله کرد

فرماندار ویژه میناب از حمله به یکی از پایگاه‌های دریابانی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، مهر نوشت: محمد رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: در ساعت ۰۰:۱۰ رژیم منحوس و غاصب و کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به یکی از پایگاه های دریابانی شهرستان میناب حمله انجام دادند.
وی افزود: خدا را شکر از این حمله مجروح یا شهید نداشتیم.

رادمهر از مردم شهرستان میناب خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار را از خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر