فعالیت ادارات استان خوزستان با ۳۰ درصد ظرفیت

استانداری خوزستان از تغییر ساعت کاری ادارات این استان خبر داد و اعلام کرد که ساعت کاری جدید از روز شنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از استانداری خوزستان، سید محمدرضا موالی‌زاده اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه، هشتم فروردین ماه، تا اطلاع ثانوی از ساعت هشت صبح تا ۱۳ بعد از ظهر خواهد بود.

وی همچنین افزود: در این بازه زمانی، ادارات با حضور ۳۰ درصد از کارکنان خود فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر