نحوه فعالیت ادارات استان مرکزی بعد از تعطیلات نوروزی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی از تداوم اجرای بخشنامه اسفندماه سال گذشته در خصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و بر استمرار اولویت دورکاری برای برخی گروه‌های شغلی تاکید کرد.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از  روابط عمومی استانداری مرکزی، علی میرزایی افزود: بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بخشنامه صادره در اسفندماه سال گذشته همچنان به قوت خود باقی است و مبنای عمل دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بر اساس این بخشنامه، استانداران در چارچوب اختیارات خود می‌توانند نسبت به نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها تصمیم‌گیری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی، با تاکید بر استمرار سیاست‌های حمایتی در حوزه نیروی انسانی تصریح کرد: همچنان اولویت استفاده از ظرفیت دورکاری با بانوان دارای فرزند کمتر از ۶ سال یا دارای فرزند معلول، کارکنان دارای بیماری‌های صعب‌العلاج به‌ویژه بیماری‌های ریوی و قلبی و همچنین افراد دارای معلولیت خواهد بود.

میرزایی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای دورکاری و تعیین سازوکارهای مربوطه، از سوی بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی ابلاغ می‌شود و لازم است مدیران در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی بر لزوم تداوم ارایه خدمات مطلوب به مردم و مدیریت بهینه منابع انسانی در چارچوب بخشنامه‌های ابلاغی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر