پیوستن واحد ۲ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به شبکه سراسری

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت:واحد ۲ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش مملکت آنلاین، ابراهیم قلعه‌سری روز جمعه در نشست شورای مدیریت بحران مازندران در ساری افزود: این واحد به منظور پیشگیری از نشتی آب و بخار و افزایش توان تولید با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق کشور از مدار تولید خارج و تحت تعمیرات غیرمترقبه قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به نیاز شبکه پس از خروج واحد و اقدامات اولیه جهت خنک‌کاری بویلر و در راستای کوتاه نمودن زمان بازگشت واحد، فعالیت‌های فشرده تعمیراتی دراسرع وقت آغاز شد و پس از انجام تست آب زانویی سوت بلوئر و لوله‌های رهیت، تعویض یک لوله و ترمیم دو لوله پنجره‌ای اواپراتور، رفع نشتی از فن شماره یک تامین کننده هوای بویلر و نیز تعویض ۲ لوله و ترمیم ۴ لوله رهیت در بویلر، با تلاش مداوم همکاران تعمیرات و بهره‌برداری این واحد در کمتر از ۳۵ ساعت مجدداً به مدار تولید بازگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر