اعلام تعطیلی مدارس جاسک و سیریک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان جاسک و سیریک، باتوجه به بارندگی‌ها و سیلاب واقع شده در این شهرستان‌ها با موافقت استاندار هرمزگان در روز شنبه ۲۹ آذر ماه تعطیل خواهد بود

به گزارش مملکت آنلاین از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده شامگاه جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: مدارس در بقیه نقاط استان هرمزگان نیز به روال عادی خواهد بود.

وی بیان کرد: فعالیت دانشگاه‌ها و ادارات نیز در همه شهرهای استان هرمزگان و همچنین سیریک و جاسک و دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر