استان خراسان شمالی، یک مرداد تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: تمامی ادارات، نهادهای دولتی، موسسات آموزشی و شهرداری‌های استان روز چهارشنبه (یکم مردادماه) به دلیل گرمای شدید و به منظور حفظ سلامت عمومی تعطیل خواهند بود.

به گزارش مملکت آنلاین از کانال اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، سید مجتبی علوی‌مقدم سه شنبه شب در این خصوص اظهار کرد: این تصمیم در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف انرژی، جلوگیری از خاموشی‌ها و کاهش فشار بر شبکه برق اتخاذ شده است.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی، مدارس، آموزشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و شهرداری‌های استان در این روز تعطیل خواهند بود. مراکز امدادی، درمانی و خدماتی از این تصمیم مستثنی هستند و طبق روال به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

علوی‌مقدم از مردم استان درخواست کرد در راستای کمک به دستگاه‌های خدمات‌رسان در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و در ساعات اوج مصرف از به‌کارگیری وسایل پرمصرف خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر