مدارس استان کردستان، غیرحضوری شد

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان با توجه به ماندگاری برودت هوا و ضرورت مصرف بهینه انرژی، هشتم اسفند، مدارس استان غیر حضوری است.

به گزارش مملکت آنلاین، بنابراعلام استانداری کردستان، با توجه به ماندگاری برودت هوا، سرمای شدید و با هدف مدیریت بهینه انرژی، بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری، فردا (چهارشنبه هشتم اسفند) مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی و در هر دو نوبت، غیر حضوری است و آموزش در بستر شاد برگزار خواهد شد.

تصمیم‌گیری نحوه فعالیت دانشگاه‌ها در اختیار روسای دانشگاه است و ادارات با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر