گاز فردا در برخی مناطق اهواز قطع می‌شود

شرکت گاز استان خوزستان از قطع جریان گاز منطقه ملاشیه اهواز در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین ، بنابر اعلام شرکت گاز خوزستان به منظور انجام تعمیرات اضطراری، جریان گاز منطقه ملاشیه در روز یکشنبه ۱۸ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ همان روز قطع می‌شود.

از مشترکین درخواست می‌شود در طول مدت یاد شده از دستکاری تجهیزات اندازه‌گیری (کنتور و رگولاتور) منازل و اماکن خودداری کنند و شیرهای مصرف داخلی را تا وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط مامورین امداد گاز ۱۹۴ به حالت بسته نگه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر