ساعات کاری در اهواز شناور شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: ۲ ساعت ابتدایی ادارات در اهواز تا نیمه اول مهرماه امسال شناور است.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، حجت الله دهدشتی بیان کرد: طی بخشنامه‌ای بر اساس دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع شناورسازی ساعت آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلان شهرها در ۲ هفته اول مهرماه امسال این بخشنامه برای ادارات اهواز صادر شده است‌.

وی گفت: در سایر شهرستان‌های استان تصمیم گیری در این خصوص در چهارچوب بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و با رعایت حداکثر مدت شناور یک ساعت بر اساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان و به عهده فرمانداران است.

دهدشتی اظهار کرد: در راستای اجرای این بخشنامه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ضمن رعایت ساعت کاری روزانه ساعت کار شناور خللی در نحوه پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان محترم و ارائه خدمات ایجاد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر