اظهار بی‌اطلاعی رئیس شورای شهر تهران از کاندیداتوری زاکانی

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اطلاعی از نامزدی شهردار تهران برای انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم و ایشان چیزی در این ارتباط به من نگفته است.

اظهار بی‌اطلاعی رئیس شورای شهر تهران از کاندیداتوری زاکانی

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و سی و نهمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: نه تنها شهردار تهران بلکه دیگر وزرا و حتی رییس‌جمهور و روسای قوا هم برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر  نیاز به استعفا ندارند.

تاکسی اینترنتی

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی هم گفت: وزیر کشور دراین باره اظهارنظر کرده است و نظر وی این است که فعالیت این تاکسی‌ها زیر نظر شورا باشد و نرخ شان هم شورا تعیین کند.  اینکه بگوییم باید این چنین باشد فکر می‌کنند می خواهیم امپراتوری داشته باشیم درحالی که قصد ما این است که مشکلات این بخش کاهش یابد.

چمران افزود: در عملکرد تاکسی‌های اینترنتی شورا دخالتی نداشته است و وزارت کشور به عنوان صنف به آنها مجوز فعالیت داده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره صورت جلسه امروز شورا گفت :در این جلسه  گزارش آبفا در خصوص آب و فاضلاب شهر تهران بررسی خواهد شد و شورا بودجه پیش‌بینی شده را ارائه خواهد داد.

چمران اظهار کرد: همچنین فهرست پروژه‌های شهر به صورت لایحه به شورا آمده که امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پایش نماهای شهر تهران در جلسه امروز، یادآور شد: کمیته نما در دوره چهارم مستقر شد و با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان شورا نماها بررسی می‌شود و مشکلات گوشزد خواهد شد.

هتل سازی در ولنجک 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک مدارک به درستی تنظیم شده و به کمیسیون ماده پنج رفته است، یادآور شد: باید تلاش شود زمان گودبرداری آسیبی به ساختمان‌های اطراف وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر