ادارات و دستگاه‌های دولتی استان خراسان جنوبی، فردا پنج شنبه تعطیل اعلام شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: روز پنجشنبه سوم خرداد با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید در بیرجند، تعطیل است.

ادارات و دستگاه‌های دولتی استان خراسان جنوبی، فردا پنج شنبه تعطیل اعلام شد

به گزارش مملکت آنلاین، در این ابلاغیه به تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌های استان که روز چهارشنبه منتشر شد، آمده است: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رحمت الله علیه) بنا به درخواست مردم قدرشناس استان به منظور سوگواری و شرکت آحاد ملت در برگزاری مراسم با شکوه وداع و تشییع خادم الرضا و سید محرومان، پنجشنبه سوم خرداد در استان خراسان جنوبی تعطیل عمومی اعلام می‌شود.

همچنین دستگاه‌های خدمات رسان در آماده باش کامل و ملزم به ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مراسم تشییع پیکر پاک آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیرجند صبح پنجشنبه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان جانبازان به سوی تقاطع بلوار پاسداران با بلوار شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جمهور پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، روز پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر