بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار

دادستان شهریار، از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر