بخش ترکمانچای به شهرستان تبدیل شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش ترکمانچای که پیش از این از توابع میانه بود، به شهرستان ارتقا یافت.

به گزارش مملکت آنلاین از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت.

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

محمدی از زحمات وزیر کشور و هیات دولت در زمینه ارتقای بخش ترکمانچای به شهرستان قدردانی کرد.

وی یادآور شد: چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر