جزئیات راهپیمایی روز قدس در استان یزد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

جزئیات راهپیمایی روز قدس در استان یزد

به گزارش مملکت آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در شهرستان یزد مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امیرچقماق و خیابان قیام و مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مرکز شهرستان مروست از چهارراه شهدا تا مصلای نماز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰، در ابرکوه نیز از همین ساعت از میدان امام حسین، خیابان شهید بهشتی، میدان میراث به طرف مصلی شهدای محراب و در شهر مهردشت نیز از ساعت ۱۱ از میدان امام علی (ع) به طرف امامزاده سید احمد و سید محمود برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در میبد حرکت از ساعت ۱۱ صبح از میدان جانباز تا محل مصلی، در مهریز ساعت ۱۰:۳۰ از میدان توحید به طرف حسینیه اعظم، در شهر هرات مرکز شهرستان خاتم از ساعت ۱۱ صبح از میدان جمهوری اسلامی به سمت مسجد جامع و در تفت ساعت ۱۰:۳۰ از پارک بزرگ شهر تا مصلی قدس برگزار می شود.

متوسل بیان کرد: در اردکان راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجد کشک نو تا مصلی، در زارچ از محل برگزاری نماز جمعه به سمت حسینیه بقیه الله الاعظم پس از اقامه نماز جمعه، در آسفیج ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد امام موسی بن جعفر به سمت مسجد جامع، در بهاباد ساعت ۱۰ صبح از مسجد انقلاب به سمت خیابان امام خمینی تا مسجد جامع و در بافق ساعت ۱۱ صبح از بسیج به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

وی گفت: در اشکذر نیز از میدان مصلی به سمت میدان امام حسن مجتبی علیه السلام پس از اقامه نماز جمعه، در مجومرد ازساعت ۱۰:۴۵ از میدان امام علی به سمت مسجد جامع، در خضرآباد از محل امامزاده سید کافی به سمت محل اقامه نماز جمعه روستای بامکان و در محمدآباد از محل اقامه نماز جمعه به سمت گلزار شهدا، پس از نماز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر