شناسایی و کشف ۲۲۰۰ سیم‌کارت مجهول‌الهویه در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۲۲۰۰ سیم‌کارت مجهول‌الهویه در این استان شناسایی و کشف شده که ۱۸۰ هزار لینک آلوده از طریق آنها ارسال شده بود.

شناسایی و کشف ۲۲۰۰ سیم‌کارت مجهول‌الهویه در استان مرکزی

به گزارش مملکت آنلاین، سردار هادی رفیعی‌کیا پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های ستاد فرماندهی انتظامی این استان در سال جاری بود که تاکنون ۶۰۹۴ نفر سارق دستگیر و ۱۰ هزار و ۷۴۶ فقره سرقت نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه شمار کشته‌شدگان حوادث رانندگی منجر به فوت نسبت به مدت مشابه قبل، رشد یک درصدی داشته است، گفت: ۱۰۰ نفر از کشته‌شدگان حوادث ناشی از رانندگی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در درون شهرها و مابقی در جاده‌های برون شهری اتفاق افتاده است.

رفیعی کیا گفت: افزایش تعداد دوربین‌های کنترلی و پایشی، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی جاده‌ها و ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی نقش مؤثری در کاهش کشته‌شدگان حوادث رانندگی دارد که باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: سرقت‌های خرد و مهم در اولویت جرایم استان است که از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه گذشته، هفت درصد کاهش یافته است همچنین کالای قاچاق نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس این استان است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

رفیعی کیا گفت: در سال جاری ۱۳۳۳ پرونده در خصوص قاچاق کالا در این استان تشکیل شده که تعداد دستگیرشدگان نسبت به مدت مشابه قبل، ۱۲۴ نفر بیشتر بوده است.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق و خودروی شوتی در این استان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد :۴۰ هزار خدمات مشاوره‌ای در سال جاری در استان مرکزی توسط مراکز مشاوره انتظامی این استان انجام شده که ۷۰ درصد پرونده‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

رفیعی‌کیا با بیان اینکه ۶۵۷۷ معتاد متجاهر، ۶۲۶۲ خرده‌فروش و ۱۳۲ قاچاقچی عمده موادمخدر در استان مرکزی دستگیر شده‌اند، گفت: کمپ ماده ۱۶ و ماده ۴۲ یکی از مشکلات و معضلات در این استان است که به تازگی در راستای ماده ۱۶ در روستای مالک آباد اراک به ظرفیت ۱۰۰ نفر ایجاد شده که استانداردهای لازم را ندارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه اعزام مشمولان وظیفه در این استان افزایش ۴ درصدی داشته است، گفت: ۱۸۰۰ نفر تماس از ابتدای سال جاری تاکنون با پلیس ۱۱۰ برقرار شده که بیشتر این تماس‌ها عملیاتی شده است.

رفیعی‌کیا با اشاره به اینکه کشف قتل یکی از اولویت‌های پلیس استان مرکزی است و کارگروه ویژه‌ای در این راستا نیز تشکیل شده است، گفت: نزاع‌های فردی در استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش ۳ درصدی و نزاع‌های دسته جمعی افزایش ۳ درصدی را داشته است.

وی گفت: ۲۲۰۰ سیم‌کارت مجهول‌الهویه در این استان شناسایی شد که ۱۸۰ هزار لینک آلوده از طریق آنها ارسال شده بود که تا کنون ۲ نفر از عناصر اصلی دستگیر و یک نفر نیز تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: متهمان دستگیر شده از مردم شهرهای مختلف کلاهبرداری کرده بودند اما این پرونده توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی کشف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر