آرای انتخابات در حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد بازشماری نمی‌شود

جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد در خصوص اعتراض داوطلبین انتخابات این حوزه برگزار شد.

آرای انتخابات در حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد بازشماری نمی‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، فرماندار شهرستان شهریار در خصوص این جلسه گفت: با بررسی شکایت‌های دریافتی از سوی تعدادی از داوطلبین معترض به نتایج انتخابات حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد ، هیأت اجرایی و هیأت نظارت مرکز این حوزه به دلیل عدم ارائه مستندات، با بازشماری آراء مخالفت کردند.

علیرضا فاتحی‌نژاد در خصوص اعلام این مخالفت تصریح کرد: با توجه به جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت در خصوص بررسی شکایات داوطلبین معترض به نتایج با مدنظر قرار دادن تبصره یک ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که عنوان می‌کند نامزدهای محترم باید به همراه شکایت مستندات خود را نیز تحویل دهند ، این هیأت به دلیل عدم ارائه مستندات از سوی معترضان ، مخالفت خود را با باز شماری آرا اعلام کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد در ادامه افزود: داوطلبین در صورت اعتراض تا عصر روز امروز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند شکایات مستند خود را از طریق سامانه داوطلب تسلیم شورای نگهبان نمایند.

فاتحی‌نژاد تاکید کرد: هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد در این خصوص تابع تصمیم شورای نگهبان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر