نمایشگاه فروش محصولات کسب و کارهای خانگی در لارستان آغاز شد

محصولات کسب و کارهای خانگی در نمایشگاهی با عنوان «نمایشگاه تولیدات و مشاغل خانگی» در لارستان که توسط بسیج سازندگی این شهرستان برپا شده است، در معرض دید عموم قرار گرفت.

نمایشگاه فروش محصولات کسب و کارهای خانگی در لارستان آغاز شد

به گزارش مملکت آنلاین، نمایشگاه تولیدات و مشاغل خانگی که در سال های گذشته در دهه فجر برگزار می شده، امسال با کمی تاخیر در آستانه ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز از تاریخ ۱۰ اسفند ماه دایر شده است.

در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، هدف از برپایی این نمایشگاه، استفاده از این ظرفیت برای شناخته شدن مشاغل خرد، کوچک و خانگی که به دنبال روزنه امیدی برای دیده شدن هستند عنوان شده است که با عرضه محصولاتشان بتوانند حتی خود را به عنوان کارآفرین نمونه مطرح کنند.

این نمایشگاه که از طرف بسیج سازندگی لارستان برگزار شده است، ۴۰ غرفه دارد که انواع محصولات از جمله خوراک، پوشاک، صنایع دستی، محصولات تزئینی و مانند آنها عرضه می شود. البته از این تعداد چند غرفه محدود نیز در اختیار افراد فروشنده از مجموعه های مختلف قرار داده شده است.

این نمایشگاه تا ۱۸ اسفندماه ادامه دارد و عموم مردم می توانند هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در محل سالن شهید باقریه لارستان برای حمایت از تولیدات داخلی و بازدید از زحمات کارآفرینان، از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر