حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشید

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف دو مرحله ای شد.

حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشید

به گزارش مملکت آنلاین، سیدمحمدرضا طالبی امروز شنبه ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به منتخبین چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور حماسی و گسترده مردم مؤمن، ولایی و انقلابی خراسان جنوبی که باری دیگر برگ زرینی بر تاریخ افتخارات این استان افزودند، جای تشکر دارد.

وی بیان کرد:  حضور تکلیف مدارانه تمامی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را که با اخلاق‌مداری و قانون‌مداری، رقابت سالم و پرشوری را در استان رقم زدند، قابل تقدیر خواند.

طالبی در ادامه به تشریح نتایج شمارش آرای این دور از انتخابات پرداخت و با اشاره به اینکه این آمار به همان تربیت اعلام شده از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور، ارائه می‌شود، گفت:   محمد نصیری با کسب ۲۵ هزار و ۹۴۳ رأی از مجموع ۸۶ هزار و ۷۵۳ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شریف در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی ادامه داد: طبق این آمار مصطفی نخعی با کسب ۳۱ هزار و ۹۴۰ رأی از مجموع ۵۳ هزار و ۴۶۵ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: سلمان اسحاقی با کسب ۳۳ هزار و ۲۰۰ رأی از مجموع ۷۲ هزار و ۷۶۹ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه زیرکوه و قاینات اعلام می‌شود.

طالبی گفت: سیدحسن هاشمی با کسب ۲۶ هزار و ۸۰۹ رأی و علی مولوی حقیقی با کسب ۲۴ هزار و ۲۰۲ رأی از مجموع ۱۴۳ هزار و ۴۳۰ رأی صحیح، حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به مرحله دوم انتخابات راه یافت.

وی بیان کرد: در خصوص اعلام نتایج انتخابات ششمین مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان جنوبی به محض اعلام وزارت کشور، نتایج حاصله به سمع و نظر مردم عزیز  خواهد رسید.

طالبی در پایان از زحمات شبانه‌روزی ارکان برگزاری انتخابات اعم از هیأت‌های نظارت، اجرایی، بازرسین، اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، عوامل اجرایی و ناظرین شعب اخذ رأی، حافظین نظم و امنیت، خبرنگاران و اصحاب رسانه و ارشادات و راهنمایی‌های دلسوزانه استاندار که زمینه‌ساز این انتخابات وحماسه باشکوه شدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر