انصراف ۵ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان

فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: از مجموع ۴۰ نفر نامزدهای این حوزه انتخابیه پنج نفر تاکنون انصراف دادند و ۳۵ نفر در عرصه تبلیغات انتخاباتی حضور دارند.

انصراف ۵ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان

به گزارش مملکت آنلاین، رضا نصیری افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۷ نفر داوطلب نمایندگی از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان شدند که در نهایت هیات نظارت شورای نگهبان شرایط ۴۰ نفر را تایید کرد و با انصراف پنج نفر از این نامزدها ۳۵ نفر هم اکنون در عرصه انتخابات حضور دارند.

وی تاکید کرد: پنج نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان شامل محمدرضا دری، حسین شرفی، جواد ابراهیم زاده، رضا عباس پور و مجید شاهی بجستانی با ارسال نامه رسمی به ستاد انخابات حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که از بامداد (۱۲ شب) پنجشنبه سوم اسفند با حضور نامزدهای انتخابات و هواداران آنان آغاز شده با شور و نشاط خاصی در جریان است و نامزدها در مناطق شهری و روستایی این شهرستان‌ها به ارایه برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌پردازند.

نصیری گفت: ۶۱ نقطه و مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل ۳۱ بیلبورد تبلیغاتی در معابر عمومی، هشت مسجد و حسینیه، ۱۰ سالن همایش و اجتماعات ادارات و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۱۲ سالن ورزشی برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای گناباد، بجستان، یونسی، کاخک، روشناوند، بیدخت و روستای بیلند تعیین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر