بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران از هفته آینده

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران در مورد آخرین جزئیات بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد و از بررسی نهایی آن در صحن شورا در هفته آینده خبر داد.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران از هفته آینده

به گزارش مملکت آنلاین، ناصر امانی در مورد آخرین جزئیات بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری تهران ۱۶۹ هزار میلیارد تومان بود، گفت: شورای شهر در بررسی‌ها سقف بودجه را تا ۱۳۵ هزار میلیارد تومان کاهش داد که ما می‌بایست ۳۰ هزار میلیارد تومان از ردیف‌ها و... را کم کرده و باید محل‌های کم شدن مشخص شود.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از کسری در حوزه منابع شهرسازی بوده است، افزود: مسئله اصلی کم کردن بودجه در ردیف‌های مصارف است که به چه میزان و از کدام محل کم شود، بنابراین نیاز به اظهار نظر کمیسیون‌ها داشت و نظرات خود را دادند که در کمیسیون تلفیق این میزان کسری بررسی خواهد شد و همچنین بررسی تبصره ها قطعی شده است که به نظر می‌رسد تا هفته دیگر بررسی بودجه به صحن شورای شهر می آید.

امانی در مورد کسر بودجه از حوزه‌های شهرداری تهران اظهار کرد: از حوزه حمل و نقل نه تنها بودجه ای کم نشد؛ بلکه ۱۵ هزار میلیارد تومان نیز به بودجه حمل و نقل پایتخت اضافه شد. همچنین از بودجه حوزه عمرانی نیز کم نشد، یعنی به عبارتی از بودجه حوزه عمرانی و حمل و نقل کسر نشد و عمده کسورات ما از حوزه هزینه‌ای همچون حوزه فرهنگی و اجتماعی، بخش کمی از خدمات شهری و... است؛  البته این مسائل باید در  کمیسیون تلفیق بررسی و تصویب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر