برف برخی مدارس آزادشهر را تعطیل کرد

فرماندار آزادشهر واقع درشرق استان گلستان گفت که فعالیت تمامی مدارس مناطق کوهستانی بخش چشمه ساران این شهرستان در هر سه مقطع تحصیلی و در ۲ نوبت صبح و عصر فردا، دوشنبه ۳۰ بهمن به سبب بارش برف و شدت یافتن آن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برف برخی مدارس آزادشهر را تعطیل کرد

به گزارش مملکت آنلاین، سیدجواد کریمی اظهار داشت: پیشنهاد تعطیلی مدارس بخش کوهستانی چشمه ساران از پادگان نوده به بالا و انجام فعالیت آموزشی آنها به صورت مجازی به آموزش و پرورش گلستان داده شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت مجازی روز دوشنبه مدارس مناطق کوهستانی آزادشهر که هم اکنون بارش برف در آنها شدت یافته است، شامل شهر «نوده خاندوز» و روستاهای «سوسرا و سرای محمد حسین» نمی‌شود.

کریمی از باز بودن مسیر آزادشهر - شاهرود موسوم به خوش ییلاق خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای راهداری و انجام عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی این جاده، فعلا مشکلی خاصی در تردد نیست.

فرماندار آزادشهر، ارتفاع فعلی برف در مناطق کوهستانی و جاده خوش ییلاق را حدود ۱۰ سانتی‌متر اعلام کرد و از رانندگان عبوری از این محور خواست تا تجهیزات زمستانی و وسائل گرمایشی همراه داشته باشند.

وی همچنین گفت: قبل از شروع بارش برف در مناطق کوهستانی و جاده خوش ییلاق، بارش باران سبب ریزش سنگ در چند نقطه از این محور شد که بلافاصله توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

کریمی افزود: به سبب بارش باران، دهانه آبروی گذر عرضی مجاور روستای مزرعه مختارزاده بخش مرکزی آزادشهر دچار آبگرفتگی شد که با تلاش نیروی‌های شهرداری نگین شهر و اعزام یک دستگاه بیل بکهو آبگرفتگی برطرف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر