میوه شب عیدی از این تاریخ عرضه می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: میوه تنظیم بازار شب عید استان از ۲۶ اسفندماه امسال توزیع می‌شود.

میوه شب عیدی از این تاریخ عرضه می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، محمد کاظم منزوی در یازدهمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند توزیع گوشت تنظیم بازار در استان گفت: گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌های استان به‌طور عادلانه توزیع باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولیت توزیع گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌های این استان بر عهده فرمانداران است.

وی افزود: هر کدام از فرمانداران چهارمحال و بختیاری که گوشت گرم و منجمد برای تنظیم بازار شهرستان خود نیاز ندارد باید به‌صورت مکتوب اعلام کند.

منزوی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی در شهرکرد اضافه کرد: در این نمایشگاه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ۲۰۰ غرفه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: درج قیمت کالا‌ها و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه عرضه کالا‌های اساسی شهرکرد مورد توجه و نظارت جدی باشد.

منزوی اظهار کرد: توزیع خرما ویژه ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری از پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان از شنبه ۲۶ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا پایان موجودی انبار‌ها ادامه می‌یابد.

بهروز آل‌مؤمن مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۵۰ تن مرغ در انبار‌های استان منجمد و ذخیره شده است.

وی تاکید کرد: تا ابتدای سال ۱۴۰۳ موجودی مرغ منجمد در انبار‌های چهارمحال و بختیاری به ۴۰۰ تن افزایش می‌یابد تا با مشکل مواجه نشویم.

محسن کریمی مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۲۰ میوه برای تنظیم بازار شب عید این استان پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: از این میزان ۳۲۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب‌درختی بوده که تاکنون ۳۰۰ تن پرتقال شمال و ۲۰۰ تن سیب‌درختی خریداری و در انبار‌ها ذخیره شده است و بقیه سهمیه استان تا سه روز دیگر بارگیری و ذخیره‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر