اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند

رئیس ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان روز یکشنبه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت میدان قدس برگزار می‌شود.

اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند

به گزارش مملکت آنلاین از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مشرفی روز سه‌شنبه در چهارمین جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر استان افزود: مراسم جشن مردمی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم بصیر و همیشه در صحنه استان در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از تلاش و اهتمام اعضای ستاد دهه فجر در برنامه‌ریزی و بزرگداشت شایسته این ایام در استان اظهار کرد: امسال دهه مبارک فجر با اعیاد رجبیه به ویژه عید سعید مبعث به عنوان بزرگترین عید تاریخ بشریت تقارن یافته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۲۲ بهمن به درستی تکرار و احیای عید مبعث است و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ما همان اسلام و اسلام همان انقلاب ماست.

وی بیان کرد: روح کلی مراسم‌ دهه فجر به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن باید محبت، صمیمیت، مهرورزی، جشن، نشاط، سرور و شادی باشد.

حجت‌الاسلام مشرفی افزود: در این مناسبت مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید جنبه مردمی بودن مراسم با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان برجسته شود.

وی گفت: همچنین با ابتکار، نوآوری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مختلف برای مردمی‌سازی مراسم بهره‌برداری شود و شخصیت‌های اثرگذار و قهرمانان ملی و استانی به عنوان الگو برجسته شوند تا روح این مراسم که براساس معنویت شکل گرفته و هدف الهی را در پیش دارد به صورت کامل تحقق یابد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در تمامی نقاط استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۹ بهمن برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در شهر بیرجند به صورت همزمان در قطعه یک و ۲ گلزار شهدا با محوریت قطعه یک برگزار می شود، مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای اهل سنت نیز به نمایندگی از کشور در روز یادشده در شهر اسدیه شهرستان درمیان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام مشرفی بیان کرد: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی نیز ۲۱ بهمن ماه، ساعت ۲۱ به یاد بانگ الله اکبر مردم انقلابی سال ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی نقاط استان و با محوریت مساجد، بقاع متبرکه و پشت بام‌ها انجام خواهد شد.

وی گفت: شروع مراسم در بیرجند ساعت ۱۹:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود که با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر