در اولین روز دهه فجر، ۳ پروژه صنعتی در استان گیلان افتتاح شد

هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر، سه پروژه صنعتی با ۹۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در شهر صنعتی رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح شد و رسما به بهره‌برداری رسید.

در اولین روز دهه فجر، ۳ پروژه صنعتی در استان گیلان افتتاح شد

به گزارش مملکت آنلاین، در نخستین روز از دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه شرکت صنعتی تولیدکننده کالاهای الکترونیکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و انواع رنگ و پوشش ساختمانی افتتاح شد.

شرکت تولیدکننده انواع کالاهای الکترونیکی در زمینی به مساحت ۷۳۰۰ مترمربع و زیربنای ۵۰۰۰ مترمربع برای ۱۳۴ نفر اشتغالزایی داشته است.

اشتغال ایجاد شده در شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی نیز با ۸۰۰ مترمربع زیربنا و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار ۳۹ نفر می باشد.

شرکت تولیدکننده انواع رنگ و پوشش ساختمانی نیز امسال در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۱۱ مترمربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع احیا شد و برای ۲۷ نفر اشتغال ایجاد کرد.

تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها، گفت: در دهه فجر امسال ۳۲ پروژه صنعتی با ۵۰۷ هزار میلیارد ریال اعتبار(۵۷۰۰ میلیارد تومان) و ۱۸۶۷ نفر اشتغالزایی در استان گیلان به تدریج در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۸ پروژه در شهرستان رشت و سه پروژه در شهرستان بندرانزلی و سایر پروژه‌ها در شهرستان‌های فومن، ماسال، سیاهکل، شفت، رضوانشهر، آستانه اشرفیه، رودسر و لوشان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل صمت گیلان گفت: به رغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، فعالان عرصه تولید به پویایی و حرکت چرخ تولید، ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر