آغاز ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش و جهیزیه در اراک

ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش، منسوجات،جهیزیه و ملزومات ازدواج در قالب ۱۲۰غرفه عصر امروز (دوشنبه )در محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

آغاز ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش و جهیزیه در اراک

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی رمضانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: در این رویداد علاوه بر حضور غرفه های لباس ، پوشاک و کیف و کفش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جشنواره مد ، لباس و پوشاک ایرانی اسلامی دایر گردید.
رمضانی افزود: در این غرفه ها هنرجویان رشته های طراحی و دوخت ، نمایش رودوزی های سنتی ، انجمن مد و لباس استان مرکزی و واحدهای کارآفرین در حوزه لباس و پوشاک به ارائه محصولات و فعالیت های خود در سالن پارس نمایشگاه می پردازند .
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی تصریح کرد: همزمان با این رویداد دهمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات ازدواج نیز با حضور غرفه های آتلیه، تالار باغ، مزون و ملزومات جهیزیه و ازدواج در سالن پردیس نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دایر شده است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه ها با هدف ایجاد فرصت جهت تامین جهیزیه ، خدمات مجالس ،لباس و پوشاک با کیفیت ، قیمت مناسب و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات اقتصادی برپا شد.
نمایشگاه تخصصی پوشاک تا ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر