برف و سرما مدارس برخی شهرهای آذربایجان‌غربی را تعطیل کرد

سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: مدارس برخی مناطق آموزشی استان از جمله چالدران و خوی و اشنویه به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح غیرحضوری است و آموزش ها از طریق شبکه شاد استمرار می‌یابد.

برف و سرما مدارس برخی شهرهای آذربایجان‌غربی را تعطیل کرد

به گزارش مملکت آنلاین، سجاد امیر کردلر افزود: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری در سطح شهرستان چالدران، در نوبت یاد شده با تاخیر یک ساعته آغاز خواهد شد.

سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های صفائیه و قطور شهرستان خوی هم فردا ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سایر مناطق خوی نیز با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی بخش مرکزی اشنویه شامل روستاهای لولکان، شیوه بیرو،گند ملا عیسی، گلاز، پولیه، پروانه، دو ستک، گل ماوران، ترسه بلاغ، سیاوان، علیان، فردا ‌صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

کردلر گفت: فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و عشایری در سطح شهرستان ماکو هم روز دوشنبه در نوبت صبح، با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر