راه ارتباطی ۳۰ روستای سلسله بدلیل برف مسدود شد

فرماندار سلسله گفت: بارش شدید برف از روز گذشته تاکنون راه ارتباطی ۳۰ روستای این شهرستان را مسدود کرده است.

به گزارش مملکت آنلاین، میلاد شرفی اظهار کرد:‌ این روستاها عمدتا مربوط به مناطق قلایی، بسطام و ژیریان هستند و اقدامات لازم برای بازگشایی راه آنها در دست اقدام است.

وی با اشاره به آغاز بارش برف از غروب روز گذشته در سلسله افزود:‌ تاکنون مواردی از قطعی آب، برق و گاز در روستاها و بخش ها گزارش نشده است همچنین با تلاش راهداران، هیچکدام از مسیرهای اصلی ارتباطی در این شهرستان مسدود نیست و تردد در آنها صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر