کشف ۲۴۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۴۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در جنوب پایتخت خبر داد.

کشف ۲۴۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در تهران

به گزارش مملکت آنلاین از پلیس پایتخت، سرگرد محمد زیدی گفت: با دریافت خبری از سازمان اطلاعات غرب استان تهران مبنی بر اینکه راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با تهیه مواد محترقه غیرمجاز قصد ورود به شهر تهران را دارند، ماموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی اظهار کرد: رصد های اطلاعاتی حکایت از این داشت متهمان با تهیه مواد محترقه از استان های مرزی کشور در حال حرکت به سمت شهر تهران از طریق محورهای مواصلاتی جنوب شهر تهران هستند.

به گفته زیدی، کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به شهر تهران در دستورکار قرار گرفت تا اینکه طی یک عملیات مشترک، خودروی مشکوک را هنگام ورود به شهر تهران شناسایی و تحت کنترل ماموران پلیس در آمد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات تهران بزرگ افزود: با مراقبت‌های ویژه پلیسی در نهایت خودروی مشکوک پس از ورود به محله شوش و هرندی هنگام تخلیه مواد محترقه در یک باب انبار مخروبه توقیف و راننده و سرنشینان خودرو دستگیر شدند.

زیدی اضافه کرد: در این عملیات مشترک پلیسی ۲۴۶ هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و هر سه متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضایی، از شهروندان درخواست کرد برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر