بارش برف در ۳۰ روستای بخش لاریجان در آمل

رییس حمل ونقل جاده‌ای بخش کوهستانی لاریجان شهرستان آمل گفت: بارش برف روزشنبه ۱۶ دی ماه تاکنون بیش از ۳۰ روستای بالادست بخش لاریجان شهرستان آمل را سفیدپوش کرد.

بارش برف در ۳۰ روستای بخش لاریجان در آمل

به گزارش مملکت آنلاین، کوروش روشن اظهار کرد: بارش برف زمستانی، پیش از ظهر شنبه در مسیراصلی جاده هراز و روستاهای بالادست بخش کوهستانی لاریجان شروع شده و تا عصرشنبه ادامه داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، از شدت بارش برف در ارتفاعات و پایین دست بخش لاریجان کاهش یافت و اما با گزارش‌های دریافتی در بیش از ۳۰ روستای این بخش تا حدود ۷ سانت برف بر سطح زمین نشست.

رییس حمل ونقل جاده‌ای لاریجان آمل با بیان اینکه در حال حاضر ۴ اکیپ راهداری نیز در مسیراصلی جاده هراز از بامداد شنبه تاکنون بازدید دوره‌ای دارند و مشغول نمک‌پاشی سطح جاده هستند، تصریح کرد: با وجود بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده هراز، تردد به صورت عادی و روان دراین جاده در جریان است.

روشن اضافه کرد: مسیر روستایی بخش لاریجان هم تاکنون باز هست و گزارشی از بسته بودن مسیرهای روستایی مبنی بربارش برف تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با این حال راهداران این اداره درحالت آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به تیم‌های امدادی، برای بازگشایی مسیرها اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر