آخرین آمار انفجار تروریستی کرمان: ۱۰۳ شهید و ۲۱۱ مصدوم / اعلام اسامی ۴۳ مصدوم

بعد از ظهر امروز(چهارشنبه ۱۳ دی) حوالی ساعت ۱۵ در جریان مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، ۲ انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان روی داد که براساس اعلام منابع رسمی، تاکنون به شهادت ۱۰۳ و زخمی شدن۲۱۱ تن انجامیده است.

آخرین آمار انفجار تروریستی کرمان: ۱۰۳ شهید و ۲۱۱ مصدوم / اعلام اسامی ۴۳ مصدوم

به گزارش مملکت آنلاین، این انفجارها که در محدوده چهارراه جبلیه کرمان روی داده به گفته معاون سیاسی استاندار کرمان یک حمله تروریستی بوده است.

گزارشات رسمی، شنیده شدن دو صدای انفجار به فاصله ۱۰ دقیقه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را تایید کرده است.

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: با شهادت برخی دیگر از مجروحان انفجارهای تروریستی عصر امروز مسیرهای گلزار شهدا، شمار شهدا به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است.

صابری گفت: شمار مجروحان ۱۴۱ نفر است که تعدادی از آنان حال‌شان وخیم است.

به گفته وی، مصدومان به بیمارستان های پیامبر اعظم، باهنر، شفا و افضلی پور انتقال یافته‌اند.

صابری ادامه داد: آمادگی برای انتقال مجروحان وجود دارد و اورژانس کشور نیز هواپیمایی آماده کرده اما هنوز درخواست نیازی داده نشده؛ همه ظرفیت ها در حالت آماده باش هستند.

سازمان اورژانس کشور اسامی ۴۳ تن از مصدومان حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد. از میان این ۴۳ مصدوم تاکنون پنج تن از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند. همچنین اورژانس علت بستری شدن برخی از این افراد را نیز اعلام کرده است.

پیش از این بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفته بود که ۱۸۸ تن درپی این حادثه تروریستی که همزمان با برگزاری چهارمین مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای  کرمان رخ داد، مصدوم شده و ۱۰۳ نفر نیز به شهادت رسیده‌اند.

Untitled

در صورت اعلام اسامی دیگر مصدومان، این فهرست تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر