افزایش طلاق در جزیره قشم

رییس ثبت احوال قشم گفت: میزان طلاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲.۲ درصد افزایش داشته است.

افزایش طلاق در جزیره قشم

به گزارش مملکت آنلاین، علی اکبر قربانی افزود: در این مدت تعداد طلاق ۱۶۵ مورد بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۱۴۷ واقعه طلاق در قشم ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۶۴۶ واقعه ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در این شهرستان مرزی ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۷۶ واقعه ازدواج در نگین خلیج فارس ثبت شده ۱۲ درصد افزایش یافته است.

رییس ثبت احوال قشم به افزایش آمار وفات در این جزیره اشاره کرد و توضیح داد: ۳۱۹ مورد فوت از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه ثبت احوال سرزمین آب و آفتاب به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.

قربانی توضیح داد: همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۱۰۴ واقعه ولادت در این جزیره ثبت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲ هزار و ۱۶۳ واقعه ولادت ثبت و گزارش شده ۲.۸ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در مدت یادشده سه هزار و ۷۱۷ جلد شناسنامه بزرگسالان در این شهرستان تعویض و سه هزار و ۸۶۶ درخواست صدور کارت ملی هوشمند نیز ثبت نام شده است.

رییس ثبت احوال قشم اعلام کرد: این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون با پاسخ به یکهزار و ۵۰۰ استعلام های دولتی و سایر خدمات سجلی از جمله تغییر نام و نام خانوادگی و اختلافات سجلی قشموندان بیشترین میزان استعلام را در بین دستگاه های اجرایی این شهرستان مرزی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: محمد، علی، عبدالله، احمد، محمد امین، عثمان، ماهر، رایان و ماهان بیشترین فراوانی در بین اسامی پسران و فاطمه، مریم، نورا، سدنا، دلوین، ماهلین، رستا، عایشه، حتما و هانا بیشترین فراوانی در بین اسامی دختران را در قشم دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر