افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار تهران بخاطر شب یلدا

ساعت کار میادین میوه و تره بار تهران به مناسبت شب یلدا افزایش می‌یابد.

افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار تهران بخاطر شب یلدا

به گزارش مملکت آنلاین، محمد سراب نشین معاون بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت:ساعت کار میادین و بازار‌های میوه و تره بار در آستانه شب یلدا یک ساعت افزایش می‌یابد و شهروندان می‌توانند در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر از ساعت ۸ تا ۲۰ و ۳۰ برای خرید مراجعه کنند. میادین میوه تره بار شهرداری تهران درحالت عادی تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فعال هستند.

سراب نشین با اشاره به تخفیف ۴۰ درصدی برخی محصولات در میادین میوه و تره بار افزود: همه محصولات با کیفیت مناسب در میادین عرضه می‌شود و شهروندان می‌توانند مایحتاج یلدایی خود را با قیمت پایین‌تر از بازار‌های دیگر تهیه کنند.

معاون بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین از آمادگی برای افزایش توزیع مواد پروتئینی (گوشت قرمز و سفید) به مناسبت شب یلدا در میادین میوه تره بار خبرداد.
محمد سراب نشین با اشاره به عرضه آجیل نیز گفت: آجیل شور به قیمت ۳۲۶ هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین به قیمت ۳۲۱ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

معاون بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره نظارت برمیادین و بازار‌ها نیز گفت: ناظران برکیفیت و قیمت محصولات نظارت می‌کنند و شهروندان می‌توانند حضوری درصورت بروز مشکل به این افراد مراجعه کنند.

سراب نشین افزود: شهروندان همچنین می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۳۷ ثبت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر