باند سارقان محورهای مواصلاتی پلدختر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

باند سارقان محورهای مواصلاتی پلدختر دستگیر شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سردار یحیی الهی در این باره بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای این باند که شامل ۷ سارق و یک مالخر بودند را در مخفیگاهشان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی طی یک اقدام ضربتی همزمان به ۵ نقطه شامل محل اختفاء سارقان و اموال مسروقه ورود که در نهایت ۸ نفر از اعضای این باند شامل ۷ سارق و یک مالخر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر و در مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان لرستان با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه سواری و ۲ دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است، گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان هستند.

الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکن تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه عرض اندام به افرادی که به هر نحو بخواهند مخل امنیت و آسایش مردم شوند را نخواهد داد و بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضائی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر