۵۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵ تهران افتتاح می‌شود

۵۰ پروژه مدیریت شهری در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی به ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان فردا در منطقه ۵ تهران افتتاح می‌شود.

۵۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵ تهران افتتاح می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران با اعلام این خبر گفت:‌ طی دو سال اخیر بیش از ۱۳۰ پروژه در محدوده شهرداری منطقه ۵ به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: از تمامی ظرفیت های خود برای بهبود وضعیت شهروندان منطقه امید و زندگی استفاده خواهد کرد و در این راستا چندین پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: از اقدامات مهم این مدت افزایش جدی عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه است که به بیش از ۸۰ هزار تن رسیده و شهروندان این تغییرات را حس می کنند و این تلاش منجر شده تا منطقه ۵ رتبه اول شهر تهران را کسب کند.

وی در ادامه اجرای عملیات مناسب سازی معابر به مساحت ۲۰ کیلومتر مربع ، ارائه خدمات مستمر به آموزش و پرورش با هدف بهبود محیط آموزشی دانش آموزان، حل مشکلات حصارک و کن، برخورد قاطع با متصرفین اموال عمومی در فضای شهری، افزایش سرانه های مختلف، افتتاح چهار ایستگاه مترو، احداث بوستان ها و مرمت و ساخت ده ها سرویس بهداشتی، کاهش موضوعات ناشی از اختلالات ترافیکی با انجام ده ها عملیات اصلاح هندسی معابر و کاهش چشمگیر تصادفات بالاخص در بخش جرحی و فوتی را برخی از اقدامات در این دوره مدیریت شهری در منطقه ۵ بیان کرد و افزود: ان‌شالله در موضوع حل مشکلات فرحزاد نیز  خبرهای خوبی را به زودی مردم تهرانی می شنوند.

شریفی گفت: طی هشت ماه اخیر بیش از یک میلیون مترمربع مجوز ساخت و ساز در منطقه صادر شده است که نشان از رونق جدی در این صنعت دارد. 

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: بوستان انارستان به مساحت تقریبی یک هکتار از محل هایی است که افتتاح خواهد شد و جزو معدود بوستان های مثمر شهر تهران است که با توجه به فضاهای طراحی شده در آن قطعا موجبات رضایتمندی مردم را به همراه می آورد. 

وی بیان کرد: این بوستان به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها و مقام مادران به ویژه مادران شهدا مزین خواهد شد به قدوم مادر سه شهید عزیز شایان فر که فرزندان ایشان در جنگ تحمیلی و در سنین کم به فیض شهادت نائل آمدند و پیشنهاد مرتبط به کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران نیز ارسال شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر ، شهردار منطقه ۵ در خاتمه وعده داد که در دهه مبارک فجر، سری دوم افتتاحیه پروژه های منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر