افتتاح ۱۰ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان آذرماه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت:احداث ۴۰ بازار میوه تره بار در دستور کار قرار گرفته است و تعداد بازار‌ها به ۳۳۷ بازار خواهد رسید.

افتتاح ۱۰ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان آذرماه

به گزارش مملکت آنلاین، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از بهره‌برداری از ۱۰ بازار میوه و تره بار در شهر تهران تا پایان آذر خبر داد.

فصاحت افزود: از ابتدای این دوره از مدیریت شهری با توجه به همکاری و همراهی شهرداران مناطق درخواست شد محل‌هایی را برای احداث بازار تره و بار به سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: برخی شهرداران مناطق هم زمین‌های جدید به این سازمان معرفی کردند و این سازمان نیز پس از بررسی‌های کارشناسی، اقدامات خود را برای ساخت بازار‌های جدید آغاز کرد.

ایوب فصاحت افزود: در مجموع ۲۶۴ بازار میوه و تره بار در سال‌های گذشته و در دوره‌های قبلی مدیریت شهری احداث شده بود که در حال حاضر به ۲۹۷ بازار میوه و تره و بار رسیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: امسال نیز احداث ۴۰ بازار دردستور کار قرار گرفته است و تعداد بازار‌ها به ۳۳۷ بازار خواهد رسید.

ایوب فصاحت افزود: در برنامه‌ای که سازمان میادین میوه و تره‌بار از ابتدای این دوره از مدیریت شهری به شورا ارائه کرده بود، بر احداث ۱۰۰ بازار در مناطق مختلف پایتخت تاکید شد که در سال اول (سال ۱۴۰۱) احداث ۳۰ بازار، سال ۱۴۰۲ احداث ۴۰ بازار و سال ۱۴۰۳ نیز احداث ۳۰ بازار اعلام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: سال گذشته به علت اینکه زمین‌های مورد نظر را شهرداران مناطق دیر معرفی کردند خیلی از آن‌ها با مشکل مواجه شدند و ما نتوانستیم به تمام تعهدات خود عمل کنیم و فقط چند بازار افتتاح شد.

ایوب فصاحت تأکید کرد:، اما امسال ۴۰ بازار مدنظر بهره‌برداری می‌شوند؛ البته تعدادی از این بازار‌ها نیز در ماه‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده‌اند و ۳۰ بازار دیگر نیز در سال ۱۴۰۳ به نتیجه خواهد رسید و برنامه ما این است آن ۳۰ بازاری که سال ۱۴۰۱ قول داده بودیم را نیز به نتیجه برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: بین ۲۴ و ۲۵ بازار از سال ۱۴۰۱ باقی مانده بود و بنا داریم تعداد زیادی از این بازار‌ها را در سال آتی ایجاد کنیم و ۱۰ بازار نیز تا پایان این ماه بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر